Subject: LC1616 Suve kinnistu elektriliitumine. Tõdu küla, Kanepi vald, Põlva maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 12:07:31 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Suve kinnistu
elektriliitumise projekti Tõdu külas, Kanepi vallas, Põlva maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus maakaabel alates Auna kinnistul asuvast
mastist M2 kuni uue liitumiskilbini LK229878 Suve kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.